Ungdommene på plass i Oppdal
Postet av Melhus Idrettslag den 15. jun 2018

Klare for første treningsøkt fredag. Fra venstre: Peter, Kristoffer, Espen, Håkon, Andreas, Oskar, Joakim og Martin.
Åtte av ungdommene deltar på treningssamling i Oppdal i helga, i anledning hovedløpsprosjektet. Oskar var turleder på toget fredag ettermiddag, og ledet gruppa fra Oppdal stasjon til Kåsen. Et godt stykke å gå, med freidig mot. Her ble det postplukk i samme terreng som Midt-Norsk Mesterskap skal gå i august. Hovedløpet neste år er også lagt her. Det ble ei fin treningsøkt før fredagstaco på leirsenteret på Stølen, der vi bor. På lørdag blir det nye oppgaver og nytt terreng å trene i, og en tur i bassenget står også på programmet. Stemninga er god, og lederne i kretsen har blandet ungdommer fra ulike klubber på rommene. Sosialt og inkluderende.
Siste fra Melhus Idrettslag
Storeslem av Melhus på hjemmebane
03.06.2026
Sterke resultat for langløperne
31.05.2026
De (litt)eldres kveld ved Ånøyas bredder
27.05.2026
Trening på Grønnest i ungdomsløypene
25.05.2026